• Ervaren montageteam
  • Eigen winkel
  • 5 jaar garantie
  • Advies op locatie

Bezorgen en monteren

Hier vind u antwoord op al uw vragen over de bezorging de eventuele montage van de bestelling of het ophalen ervan.

Heeft u snel hulp nodig? Bel dan:

024 357 8893

Hulp nodig?

Neem contact op met één van onze gespecialiseerde adviseurs

Veelgestelde vragen

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Bestellingen zonder extra montageservice
    Bestellingen zonder montageservice worden over het algemeen in 2 tot 3 werkdagen bezorgd

    Bestellingen met extra montageservice
    Over het algemeen wordt uw bestelling met montageservice in 4 tot 6 weken bij u bezorgd en gemonteerd.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Verzendkosten Nederland:
    Is uw bestelbedrag lager dan € 75,00 excl. BTW, dan zijn de verzendkosten € 6,95. Is uw bestelbedrag hoger dan € 75,00, dan is de verzending gratis.


    Verzendkosten België:

    Is uw bestelbedrag lager dan € 75,00 excl. BTW, dan zijn de verzendkosten € 7,95 inclusief BTW. Is uw bestelbedrag hoger dan € 75,00, dan is de verzending gratis.

  • Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

    Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie uw bestelling bezorgt en of uw montageservice hebt besteld.

    Kleine producten
    Bij kleine pakketjes zet de bezorger de bestelling voor de deur zodra u open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt u als ontvanger een checkvraag, zodat u zeker weet dat uw bestelling ook echt bij u terechtkomt.

    Grote producten met standaard levering
    We bezorgen grote producten tot nét over de drempel van uw huis.

    Grote producten met extra montageservice
    Voor sommige producten bieden we extra montageservice aan en die voeren we ook nu gewoon voor u uit. Hiervoor gelden wel extra hygiënische maatregelen.

  • Bezorgen jullie bestellingen aan huis?

    Ja, u krijgt uw bestelling gewoon thuis bezorgd.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Uw bestelling wijzigen kan alleen als u nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met ons op, om de naam of het adres van de bestelling aan te passen.

  • Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?

    Ja, dat hangt af van de bestelling.

    Kleine producten
    Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra u open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt u als ontvanger een checkvraag, zodat u zeker weet dat uw bestelling ook echt bij u terechtkomt.

    Grote producten met standaard levering
    We bezorgen grote producten tot nét over de drempel van je huis.

    Grote producten met extra montageservice
    Voorafgaand aan de monteren van uw bestelling nemen we contact met u op, om de afspraak voor de montage in overleg in te plannen.

  • Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

    Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt uw bestelling in meerdere bezorgmomenten geleverd en is er 1 vertraagd. Mis u een onderdeel van een product? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik me voorbereiden op de montageservice?

    Goed voorbereid zijn op de montageservice kan door de volgende punten in acht te nemen.

    Zorg voor ruimte rondom de plek waar uw apparaat komt te staan of hangen.

    Moeten er elektriciteitskabels of leidingen worden doorgetrokken? Neem dan zelf contact op met een elektricien of loodgieter. Onze monteur sluit het apparaat alleen aan op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten.

Liever persoonlijk contact?

Klik hier en neem direct contact op