Hier vind u antwoord op al uw vragen over betalingen die u nog moet doen of al gedaan hebt. De antwoorden vind u hier.
Heeft u snel hulp nodig? Bel dan:
Neem contact op met één van onze gespecialiseerde adviseurs
Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per e-mail als bijlage van uw verzendbevestiging. U kunt uw facturen ook downloaden in uw besteloverzicht in uw Klimaland account. Mochten er vragen zijn over de factuur, neem dan contact met ons op.
Zodra we uw retourzending verwerkt hebben, betalen we uw binnen 14 dagen terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van uw betaalmethode.
Controleer of er geld is afgeschreven.
Online kunt u betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Apple Pay, Bancontact, Belfius, KBC, Giropay en SOFORT banking.
Ja, in onze showroom kunt u contant betalen. Reserveer een product online en kies voor ‘betalen in de showroom’ of kom langs om uw bestelling te plaatsen.
Wilt u uw aankoop retourneren? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Reparatie afspraak maken?
Klik hier en neem direct contact op